Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Retourneren

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen rondom retourneren.

Is het mogelijk om te retourneren?

Let op: We vragen u vriendelijk om uw retouraanvraag in te dienen via ons aanvraagformulier. Op deze manier kunnen we uw aanvraag efficiënt verwerken en u zo snel mogelijk van dienst zijn.

Wilt u, om wat voor reden dan, ook afzien van uw aankoop? Dan is retourneren geen probleem. U heeft het recht om binnen 14 dagen uw aankoop zonder reden terug te sturen naar ons.

Wij stellen echter wel een aantal voorwaarden om te kunnen retourneren:

- Aan het aangeleverde product mag niets zijn veranderd.
- Het product dient in ongeschonden staat te zijn.
- Alle meegeleverde documentatie en verpakkingsmaterialen dienen (indien mogelijk) in originele staat te worden toegevoegd bij de retourzending.
- Het betreft geen op maat gemaakt product, zoals bedrukte werkkleding.

Hoe moet ik retourneren?

Let op: We vragen u vriendelijk om uw retouraanvraag in te dienen via ons aanvraagformulier. Op deze manier kunnen we uw aanvraag efficiënt verwerken en u zo snel mogelijk van dienst zijn.

Retourneren is bij ons eenvoudig.

Dit kan via ons aanvraag formulier:

Retourneren aanvraagformulier

Is mijn retourzending ontvangen?

Wanneer wij het ruilpakket binnen krijgen, ontvangt u hier uiteraard bericht over per e-mail.

Bij het afgeven van uw pakket op het postkantoor ontvangt u doorgaans een track & trace-code. Met deze code kunt u gemakkelijk de status van uw pakket volgen via de website van de pakketdienst.

Wanneer wordt mijn betaling retour gestort?

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Betaal ik verzendkosten bij retourneren?

- Voor retourzendingen zonder specifieke reden dient u zelf de verzendkosten te betalen. 
- Als wij een fout hebben gemaakt met uw bestelling, zullen wij de verzendkosten voor onze rekening nemen.

Blijf op de hoogte en
profiteer van de beste acties

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen